Sunday, August 28, 2011

Summer fun!

Since most people that visit my blog are Belgian or Dutch I have decided to continue my blog in Dutch only for now. If anybody has any questions or a comment, please feel free to CONTACT ME!
All images are Copyright by Ann Badjura unless otherwise stated, please contact me first if you wish to use any of my photos or if you wish to purchase any of my photos! Thanks in advance!


Sinds de meeste mensen die mijn blog bezoeken Belgisch of Nederlands zijn heb ik besloten om enkel in het Nederlands verder te gaan. Ik ben dit blog vooral begonnen zodat mijn familie en vrienden in Belgie (van waar ik afkomstig ben) mijn leventje in Vancouver, Canada een beetje kunnen volgen. Deze blog is ook open voor iedereen die geinteresseerd is natuurlijk. Als er enige vragen zijn of commentaar is, laat dan een berichtje na in mijn GASTENBOEK of E-MAIL ME!
Alle foto's zijn Copyright by Ann Badjura tenzij anders vermeld, aub contacteer mij eerst voordat je mijn foto's wil gebruiken of als je geinteresseerd bent om foto's te kopen! Alvast bedankt!


~AUB klik op de foto's om een grotere versie ervan te zien!

Zonsondergang gezien vanuit onze woonkamer!


Zo, hier ben ik dan weer eens en alles gaat weer zijn gewone gangetje na die heerlijke trip naar de USA. Michael is begin augustus terug gaan werken en ik heb hier en daar ook nog wat posten gewerkt. Verder is de zomer hier eindelijk echt begonnen eind juli en hebben wij heerlijk weer gehad. Sinds eind juli heeft het 1 dag goed geregend en voor de rest is het droog geweest met veel zon en warmte! De laatste 2 weken van augustus zijn zowat het warmste geweest met dagen tot 30 graden. Heerlijk en daar hebben we ook van genoten. We zijn regelmatig gaan wandelen en we gaan dan vooral met Ava naar een mooi park hier in de buurt waar ze een speeltuin, waterpark en kinderboerderij hebben. Daar geniet ze altijd van, ze zit graat in de schommel en gaat graag naar de dieren kijken. Op de dagen dat Michael werkte ben ik met Ava ook veel gaan wandelen en dat vooral naar het park en in onze omgeving. Ik ben nog een keertje met haar naar Burnaby Mountain geweest, daar staan de rozen rond deze tijd ook altijd in volle bloei. Dat is toch ook altijd mooi om te zien en Ava ziet graag bloemen.

Foto's van Ava en Burnaby Mountain Park
























Verder is er niet veel nieuws, met ons gaat alles prima en we genieten van ons leventje samen met Ava. Ava heeft eindelijk op 7 augustus haar eerste stapjes helemaal alleen gezet en wij waren zo fier op haar! Ondertussen loopt ze elke dag meer en wordt ze meer zelfzeker in het lopen, dat verschil merken we toch met een paar weken terug. Als het niet vlug genoeg gaat dan gaat ze nog wel terug op haar handen en knieen kruipen om wat te halen, maar voor de rest loopt ze toch meestal. Spelen doet ze zo graag en ze kan zich met momenten echt goed alleen bezig houden. Met dat hete weer zet ik haar buiten op een grote handdoek met een grote plastieken kom voor haar die gevuld is met water, speelgoed en vanalle kleine bakjes en kommetjes. Daar kan ze zich zolang mee amuzeren, het is plezant om te zien!

Foto's van Ava en een mooie zonsondergang



















Nog even geduld voor mijn volgende post!

No comments: