Sunday, January 31, 2010

Some beautiful videos

Since most people that visit my blog are Belgian or Dutch I have decided to continue my blog in Dutch only for now. If anybody has any questions regarding this, please feel free to contact me!

Sinds de meeste mensen die mijn blog bezoeken Belgisch of Nederlands zijn heb ik besloten om enkel in het Nederlands verder te gaan met dit blog. Als iemand hier vragen over heeft, dan mag je me altijd contacteren!

Een prachtige video over British Columbia



Ik kwam een paar dagen geleden een paar mooie videos tegen op internet zoals die hierboven over British Columbia, vooral nu dat de Olympische Spelen eraan komen is dit wel mooi om te zien.

HelloBC heeft die prachtige reklame video uitgebracht om British Columbia nog wat meer te promoten dankzij enkele bekende BC'ers zoals: Michael J. Fox (acteur in o.a Back to the Future: opgegroeid in Burnaby), Ryan Reynolds (acteur in bijvoorbeeld o.a The Proposal: geboren en groot gebracht in Vancouver), Erick McCormack (acteur in o.a Will & Grace: woonachtig in Vancouver), Kim Cattrall (actrice in o.a Sex and the City: opgegroeid in Courtenay), Steve Nash (basketbal speler in de NBA, opgegroeid in Victoria), and Sarah McLachlan (Canadese zangeres: woonachtig in Vancouver).


Een prachtige video over Vancouver



En hierboven zie je een mooie video over Vancouver. Ik had via de radio gehoord over die mooie video van Vancouver. Het is een timelapse video van verschillende plaatsen in Vancouver, zowel van overdag als 's nachts. Deze was samengesteld om een gedacht te krijgen over Vancouver net voordat de Olympische Spelen hier beginnen op 12 februari. Linda Ganzini verleende haar stem uit voor het liedje bij de video die gemaakt en geproduceerd zijn door Serge Chubinski-Orlov. Voor meer info over hen kan je kijken op http://www.innerlifeproject.com



Nog even geduld voor mijn volgende post!

No comments: