Friday, January 8, 2010

Happy New Year to everybody!

Since most people that visit my blog are Belgian or Dutch I have decided to continue my blog in Dutch only for now. If anybody has any questions regarding this, please feel free to contact me!

Sinds de meeste mensen die mijn blog bezoeken Belgisch of Nederlands zijn heb ik besloten om enkel in het Nederlands verder te gaan met dit blog. Als iemand hier vragen over heeft, dan mag je me altijd contacteren!

~AUB klik op de foto's om een grotere versie ervan te zien!

Een zicht vanop Cypress Mountain met Mount Baker (3,286m hoog en gelegen in Amerika) op de achtergrond


Eerst en vooral wil ik iedereen een heel Gelukkig Nieuwjaar toewensen, dat het jaar 2010 een jaar mag zijn dat gevuld is met liefde, geluk en een goede gezondheid.

Niet al teveel nieuws te melden, we hebben een gezellig nieuwjaar gehad en niet te hard gevierd. Gewoon onder ons met lekker eten en rond middernacht genieten van het vele vuurwerk dat hier in de buurt te zien was. Verder zijn we nog gezellig gaan uiteten, wat gaan winkelen en dergelijke. Zo te horen is het in Belgie en Nederland echt winter met sneeuw en vrij koude temperaturen. Wij mogen niet klagen, we hebben een groene winter tot nu toe die sneeuwvrij is en ook ijsvrij. Half december hadden we een klein laagje sneeuw, maar dat was op 2 dagen alweer weg. Sindsdien hebben we nu en dan bewolkt weer met regen gehad en ook een aantal zonnige dagen met temperaturen rond of boven het vriespunt. We hebben weer mogen genieten van wat mooie zonsopgangen en ondergangen...daar is de winter periode soms toch wel het mooiste voor.



Een paar mooie zonsondergangen gezien vanuit onze tuin met een zicht op Mount Baker (3,286m hoog en gelegen in Amerika)



Een paar zonsondergangen gezien van bij ons thuis












Het was de hele week vrij mooi weer, maar gisteren had ik zin en tijd om er nog eens op uit te gaan. Ik ben de hele voormiddag op de zwier geweest. Ik ben eerst naar Cypress Mountain geweest om daar wat te genieten van het zichtpunt halverwege de berg op. Jammer genoeg zat ik met het tegenlicht van de zon, maar het was toch nog de moeite om wat fotokes te nemen. Na daar wat rond te wandelen en te genieten van de zichten ben ik naar Capilano Lake en de Cleveland Dam gereden wat niet zover is van Cypress Mountain. Daar heb ik gewandeld, genoten van de natuur en wat foto’s genomen. Het was nog niet zo laat in de voormiddag, dus besloot ik om nog een ander plekje op te zoeken. Ik ben dan naar Lynn Canyon Park gereden met de gratis suspension bridge (hangbrug). Hier heb ik ook nog lekker wat gewandeld, foto’s genomen en genoten van de prachtige natuur.


Een paar foto's gezien van het Cypress Mountain Viewpoint in Noord Vancouver









Wat foto's van Capilano Lake en Capilano River bij de Cleveland Dam in Noord Vancouver






En wat foto's van het mooie Lynn Canyon Park met de suspension bridge (hangbrug)









Voor meer foto's van deze plaatsen
--->KLIK HIER!




Nog even geduld voor mijn volgende post!

No comments: