Tuesday, January 26, 2010

Just a quick hello

Since most people that visit my blog are Belgian or Dutch I have decided to continue my blog in Dutch only for now. If anybody has any questions regarding this, please feel free to contact me!

Sinds de meeste mensen die mijn blog bezoeken Belgisch of Nederlands zijn heb ik besloten om enkel in het Nederlands verder te gaan met dit blog. Als iemand hier vragen over heeft, dan mag je me altijd contacteren!


~AUB klik op de foto's om een grotere versie ervan te zien!

Zonsondergang gezien van bij ons thuis


Ik was wat aan het rondneuzen op internet over de Olympische Spelen, we zijn aan het denken om toch nog wat tickets te pakken te krijgen voor een hockey wedstrijd. Het lijkt ons wel de moeite om niet alleen de sfeer in de stad op te snuiven, maar ook naar 1 van de sport events te gaan. Sinds we allebei van hockey houden lijkt ons dit wel de beste keuze. Jammer genoeg zijn alle tickets voor team Canada al besproken, dus misschien dat we wel naar een Europees team gaan kijken. We zien wel.

Verder is er niet echt veel nieuws. Ik ben eindelijk weer eens naar de kapper geweest want mijn haren waren toch wel op de wilde toer aan het gaan. Het was alweer zo'n 5 maanden geweest dat ik nog geweest was, dus je kan je voorstellen dat het hoog nodig was. Het is hier nog steeds niet echt koud, maar de lokale bergen hebben een paar dagen geleden toch weer zo'n 25cm verse sneeuw bij gekregen. Wij kregen dat natuurlijk in de vorm van regen, maar de laatste paar dagen is het weer droog en het blijft nog een paar dagen droog en vrij zonnig. Dus misschien dat ik er weer eens op uit ga met de camera.



Nog een paar mooie zonsondergangen gezien van bij ons thuis de laatste paar dagen











Nog even geduld voor mijn volgende post!

1 comment:

Agnes Bax said...

Hei Ann,

Het is zo leuk om je weblog te lezen en naar je prachtige foto's te kijken.
De Olympics zijn in aantocht.
Wat een feest gaat dat worden.
Maak maa veel mooie foto's van d sporters, de supporters, het feest in Vancouver. Laat ons mee genieten van deze happening!!!
Ik ga nog even verder lezen op je weblog. Leuk.

Liefs vanuit Nederland, van Agnes in Hoofddorp.