Thursday, December 27, 2012

Zalige Kerst!!

Een Zalige Kerst toegewenst!


 
~AUB klik op de foto's om een grotere versie ervan te zien!

Onze Kerstkaart voor dit jaar!



Voor de grote versie van deze kaart: KLIK HIER!

Even tussendoor vlug een Zalige Kerst toegwenst aan iedereen!  Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst gehad hebben en dat jullie het met familie en naasten hebben mogen vieren.  Ik moest werken, maar we hebben op Kerstavond gezellig thuis gevierd onder ons drietjes en Ava mocht al enkele pakjes openen.  Op Kerstdag zijn we lekker gaan eten bij Michael zijn ouders en we hebben onze pakjes meegenomen naar daar zodat we ze daar konden openen.  Het was een gezellige avond met ons allen, natuurlijk misten we mijn moeder op zo'n dag...maarja als je zover van elkaar woont kan het soms niet anders.

Na Nieuwjaar zal ik mijn blog weer wat proberen bij te werken en nog berichtjes schrijven van de maand november en december...dus nog eventjes geduld en geniet nog van de feestdagen!








Nog even geduld voor mijn volgende post!


Foto's zijn Copyright by Ann Badjura tenzij anders aangegeven!
Je kan me contacteren via email als je geinteresseerd ben om foto's van mij te gebruiken of te kopen.  DANK BIJ VOORBAAT!

 

1 comment:

Anne Marie said...

Hi Ann, Micheal and Ava,
What a beautiful card you made.We had very nice days too and still having fun. All the good for 2013! Enjoy.