Friday, January 28, 2011

January is coming to an end

Since most people that visit my blog are Belgian or Dutch I have decided to continue my blog in Dutch only for now. If anybody has any questions or a comment, please feel free to CONTACT ME!
All images are Copyright by Ann Badjura unless otherwise stated, please contact me first if you wish to use any of my photos or if you wish to purchase any of my photos! Thanks in advance!



Sinds de meeste mensen die mijn blog bezoeken Belgisch of Nederlands zijn heb ik besloten om enkel in het Nederlands verder te gaan. Ik ben dit blog vooral begonnen zodat mijn familie en vrienden in Belgie (van waar ik afkomstig ben) mijn leventje in Vancouver, Canada een beetje kunnen volgen. Deze blog is ook open voor iedereen die geinteresseerd is natuurlijk. Als er enige vragen zijn of commentaar is, laat dan een berichtje na in mijn GASTENBOEK of E-MAIL ME!
Alle foto's zijn Copyright by Ann Badjura tenzij anders vermeld, aub contacteer mij eerst voordat je mijn foto's wil gebruiken of als je geinteresseerd bent om foto's te kopen! Alvast bedankt!


~AUB klik op de foto's om een grotere versie ervan te zien!

Een zicht vanop Burnaby Mountain dichtbij ons thuis

De eerste maand van het jaar is alweer bijna voorbij, wat gaat de tijd toch snel! Ava is ondertussen 8 maanden en ze doet het prima. Ze wordt meer en meer actief en kan al goed zitten, ze staat ook graag recht aan de koffietafel of aan het raam in de woonkamer zodat ze naar buiten kan kijken. Ze kan natuurlijk nog niet alleen staan want ze heeft dat evenwicht nog niet, maar zolang ze zich vast kan houden gaat dat goed. Kruipen gaat ook al vrij goed alhoewel ze haar lichaam meer vooruit trekt met haar armen dan echt kruipen op handen en knieen. Stappen doet ze ook al een beetje als je haar bij haar handjes vasthoudt, ze zet dan stilletje het ene voetje voor het andere. Gelukkig heeft ze nog een zee van tijd om dat te leren stappen, dus laat ons maar niet te vlug vooruit lopen. Alles komt wel op zijn tijd en als zij er klaar voor is. Verder doet ze het prima met alles, ze eet goed, slaapt goed en ze is een braaf kind tot nu toe. Ze heeft ondertussen ook haar 2 de tandje gekregen en daar heeft ze helemaal geen last van gehad. Ze knabbelt wel graag op alles, dus ze zal wel wat voelen van die tandjes die nog moeten uitkomen.


Wat recente foto's van Ava


















Half januari hebben we nog een goede lading sneeuw gehad, zo'n 20cm om precies te zijn. Het had de hele nacht goed gesneeuwd en als we opstonden was het een winter wonderland buiten. Wel prachtig om te zien, maar niet leuk om door te moeten met de wagen. De dag erna is het weer gaan regenen en de sneeuw was na een paar dagen weer volledig verdwenen. Dit jaar is het maar een rare winter wat sneeuw betreft, we hebben tot nu toe zo'n 4 keer een goede lading gehad van rond de 20-30cm maar na een paar dagen is het weer allemaal weg. Januari is vrij nat geweest na de eerste 2 weken die mooi en zonnig waren. We hebben hier en daar een paar dagen met vrij mooi weer gehad en dan ga ik met Ava wandelen. We zijn nog naar Burnaby Mountain geweest, de zichten van daarboven waren mooi zoals altijd. We zijn ook nog naar Burnaby Lake geweest waar we de eendjes gingen bezoeken. We hebben ook nog wat mooie zonsondergangen gehad waar ik ook altijd van geniet.

Ik ben ook nog eens gaan lunchen met een vriendin van mij en dat was heel gezellig. Het was weer even geleden dat ik haar nog gezien had en het was fijn om weer eens bij te kletsen over vanalles en nog wat. Ik ben ook een paar keer gaan wandelen met de vrouw van Michael zijn beste vriend. Zij hebben een zoontje wat 11 dagen ouder is dan Ava, dus wel leuk om af en toe met haar en haar zoontje te gaan wandelen. Ze wonen niet ver af, dus we spreken nu en dan eens af. Ik bel ook nog elke week met mijn moeder en dat is altijd gezellig, een uur is zo om gekletst. Meestal laat Ava zich ook horen door te brabbelen of te lachen en dat vindt oma wel geweldig...en wij ook natuurlijk! Verder gaat alles hier zijn gewone gangetje en genieten we zoveel mogelijk van onze kleine meid!


Volle maan, zonsondergangen en Burnaby Mountain!



















Nog even geduld voor mijn volgende post!

No comments: