Thursday, January 13, 2011

Nothing much happening right now

Since most people that visit my blog are Belgian or Dutch I have decided to continue my blog in Dutch only for now. If anybody has any questions or a comment, please feel free to CONTACT ME!
All images are Copyright by Ann Badjura unless otherwise stated, please contact me first if you wish to use any of my photos or if you wish to purchase any of my photos! Thanks in advance!



Sinds de meeste mensen die mijn blog bezoeken Belgisch of Nederlands zijn heb ik besloten om enkel in het Nederlands verder te gaan. Ik ben dit blog vooral begonnen zodat mijn familie en vrienden in Belgie (van waar ik afkomstig ben) mijn leventje in Vancouver, Canada een beetje kunnen volgen. Deze blog is ook open voor iedereen die geinteresseerd is natuurlijk. Als er enige vragen zijn of commentaar is, laat dan een berichtje na in mijn GASTENBOEK of E-MAIL ME!
Alle foto's zijn Copyright by Ann Badjura tenzij anders vermeld, aub contacteer mij eerst voordat je mijn foto's wil gebruiken of als je geinteresseerd bent om foto's te kopen! Alvast bedankt!


~AUB klik op de foto's om een grotere versie ervan te zien!

Een recente foto van Ava

Deze keer is er niet zoveel te vertellen. Alles gaat hier zijn gewone gangetje en we genieten zoveel mogelijk samen met ons lief dochterje. Ze wordt deze week alweer 8 maanden, wat gaat de tijd toch snel. Ze kan al goed alleen zitten, maar soms valt ze nog wel eens achterover of zijdelings. Dus we blijven voorlopig bij haar zitten in geval dat ze omvalt. Staan doet ze ook al goed, ze heeft veel sterkte in haar beentjes en het kruipen begint ook al. Ze kruipt nog niet ver of veel, maar als er iets uit haar buurt ligt en ze wil het hebben dan lukt het haar toch om er naartoe te kruipen. Het zal niet al te lang meer duren voordat ze degelijk kan kruipen. Verder heeft ze haar tweede tandje sinds vorige week langs het andere tandje en deze keer denk ik niet dat ze er wat van gemerkt heeft. Ava is echt een schat van een kind en we genieten volop van haar. We zijn nog regelmatig hier in de buurt gaan wandelen, maar deze keer nog geen tijd gehad om grotere wandelingen te maken.

Vorige week vrijdag kregen we een mooi pakje aan de deur van mijn broer en schoonzus. Ze hadden wat speeltjes opgestuurd voor Ava wat wij geweldig vonden! In de doos zaten 2 handpoppetjes van Bumba. Eentje was Bumba zelf en de andere was een rode en die heet Bumbalu. Dan zat er ook nog een pols rammelaartje bij van Bumba wat ze rond haar pols kan dragen om naar te grabbelen, je kan het om de gordel doen van haar autostoel of op andere plekken. En voor ons zat er een doos pralines bij van Leonidas...hmmmmmm, die zijn altijd zo lekker. Alles is in goede staat aangekomen en de helft van de pralines zijn al opgepeuzeld. ;) We hebben al een paar keer met de handpopjes gespeeld en Ava vindt het erg interessant. Als ze wat groter is kan ze haar handjes er ook zelf in steken en mee spelen. Ik denk dat ze daar lang plezier aan zal hebben.



Wat recente foto's van Ava, ook met haar cadeautjes!
















Nog even geduld voor mijn volgende post!

No comments: