Tuesday, August 17, 2010

Ava is growing fast

Since most people that visit my blog are Belgian or Dutch I have decided to continue my blog in Dutch only for now. If anybody has any questions regarding this, please feel free to CONTACT ME!
All images are Copyright by Ann Badjura unless otherwise stated, please contact me first if you wish to use any of my photos or if you wish to purchase any of my photos! Thanks in advance!


Sinds de meeste mensen die mijn blog bezoeken Belgisch of Nederlands zijn heb ik besloten om enkel in het Nederlands verder te gaan met dit blog. Als iemand hier vragen over heeft, dan mag je me altijd CONTACTEREN! Ik ben dit blog vooral begonnen zodat mijn familie en vrienden in Belgie (van waar ik afkomstig ben) mijn leventje in Vancouver, Canada een beetje kunnen volgen. Deze blog is ook open voor iedereen die geinteresseerd is natuurlijk. Ik ben naar Canada verhuisd in april 2000 om bij mijn Canadese vriend te gaan wonen waar ik ondertussen ook mee getrouwd ben. Als er enige vragen of commentaar is, laat dan een berichtje na in mijn GASTENBOEK of E-MAIL ME!
Alle foto's zijn Copyright by Ann Badjura tenzij anders vermeld, aub contacteer mij eerst voordat je mijn foto's wil gebruiken of als je geinteresseerd bent om foto's te kopen! Alvast bedankt!



~AUB klik op de foto's om een grotere versie ervan te zien!

Een zonsondergang gezien vanuit ons huis



Puf puf, wat een heet weer hebben we toch. Het was de afgelopen week zo'n 34 graden overdag en vanaf morgen (woensdag) gaat het eindelijk wat afkoelen naar een 24 graden. Daar ben ik wel blij om, want 34 graden is toch net ietsje teveel. Je kan niet veel doen of je staat in het zweet. Maar ik klaag helemaal niet want we hebben tot nu toe een zalige zomer achter de rug met maar 1 weekend minder warm en vochtig weer sinds begin juli. Gelukkig is deze hitte te verdragen en waait het altijd wel wat. Het is in Vancouver en omgeving ook bijna nooit benauwd en hebben daar door ook zelden onweer. En dat vind ik helemaal niet erg want ik heb het niet zo op onweer.

Ava groeit erg snel en goed...ze wordt morgen (woensdag 18 augustus) al 3 maanden. Ik ben gisteren met haar naar de dokter geweest voor een opvolging rond de 3 maanden en dan moet ik weer met haar gaan als ze 6 maanden is. De dokter keek haar van boven tot onder na, ze luisterde naar haar hartje, haar longern, keek in haar oogjes en oortjes enzovoort. Alles was prima met haar. Ze heeft haar ook gewogen en gemeten, Ava weegt nu 5kg 900 gram en is 59cm groot. Ze zit mooi op het gemiddelde gewicht en lengte voor haar leeftijd, dus dat zit ook allemaal goed!


Wat recente foto's van ons dochtertje Ava




















Verder is er eigenlijk geen nieuws meer, alles gaat zijn gangetje en wij genieten samen als een gezinnetje samen. Deze week ofwel ergens volgende week (als het nog droog weer is tegen dan) komen ze de tegels op de trappen aan de voordeur van ons huis afwerken. De helft ligt er al en we kijken er naar uit als het af is. Dat is het laatste van de renovaties en dan is ons huisje klaar aan de buitenkant. In de toekomst (binnen een paar jaar waarschijnlijk) zullen we waarschijnlijk een paar dingen aan de binnenkant renoveren, maar dat is nog niet zeker. Nu wordt het ook weer wat vroeger donker en krijgen we nu en dan weer mooie zonsondergangen te zien en dat is altijd genieten. Een paar dagen geleden was er een mooie zonsondergang en ik heb er toch weer van kunnen genieten en ik heb er ook wat foto's van kunnen nemen.



Wat foto's de zonsondergang gezien vanuit ons huis.






Nog even geduld voor mijn volgende post!

No comments: